Oferty pracy 

Specjalista ds. Administracyjnych – Obsługa Sekretariatu

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • obsługa sekretariatu Spółki w wymiarze 8 godzin dziennie; pomiędzy godzinami 7:00-17:00 (korespondencja, e-mail, telefon),
  • obsługa sprzedaży (przygotowywanie ofert i umów, prowadzenie rejestru usług, wystawianie faktur sprzedaży).

Wymagania:

  • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,
  • chęć podejmowania nowych wyzwań,
  • komunikatywność,
  • podstawowa wiedza z zakresu finansów,
  • dobra znajomość Internetu i możliwości jego wykorzystania,
  • umiejętność samodzielnego planowania działań i ich wdrażanie,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Outlook),
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę 3 500 brutto,
  • współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,
  • możliwości rozwoju kariery – udział w wielu interesujących projektach,
  • pracę w młodym, interesującym zespole,
  • rozwój umiejętności i zdobycie nowych kwalifikacji.

Osoby zainteresowanie zachęcamy do przesłania CV na adres [email protected]